Droga do skutecznego finansowania

Rozpocznij Twoją kampanię inwestycyjnego finansowania społecznościowego (crowdinvesting) na platformie CONDA!

Kampania inwestycyjnego finansowania społecznościowego (crowdinvesting) na platformie CONDA umożliwi Ci finansowanie Twojego projektu oraz skuteczne wypromowanie go wśród klientów. Oprócz tego Twoja firma zyska dzięki prowadzonej kampanii dużą promocję. Ponadto masz szansę nawiązać bezpośredni kontakt z inwestorami i klientami, zdobywając w ten sposób cenną informację zwrotną od tych społeczności. Jest to inteligentne rozwiązanie dla Twoich dobrze rokujących pomysłów.

alt-text

Jakie korzyści przyniesie Tobie kampania inwestycyjnego finansowania społecznościowego?

  • Oprócz zwiększenia zasięgu oddziaływania skupisz sporo uwagi na swoim produkcie.
  • Otrzymujesz bezpośrednią informację zwrotną od społeczności.
  • Nawiązujesz osobisty kontakt z klientami i interesariuszami.
  • Inwestorzy stają się lojalnymi klientami i ambasadorami Twojego przedsiębiorstwa.

W 4 krokach do sukcesu

Poniżej znajdziesz opis czterech faz kampanii udziałowego finansowania społecznościowego.

crowdfunding 1
Złożenie projektu
  • Wypełnij i wyślij formularz.
  • Załaduj załącznik (dane finansowe, opis firmy).
  • Uzyskasz od nas informację zwrotną oraz opinię Advisory Board.
crowdfunding 2
Przygotowanie kampanii
  • Opisz swój produkt lub usługę oraz model biznesowy w sposób konkretny, ale zrozumiały.
  • Przygotuj krótki film i zaprezentuj się.
  • Przygotuj zdjęcia i materiały multimedialne.
  • Dopracuj wykresy i infografiki, by Twój projekt przyciągał uwagę.
crowdfunding 3
Przeprowadzenie kampanii udziałowego finansowania społecznościowego
  • Pozyskaj inwestorów.
  • Zdobądź wartościową informację zwrotną.
  • Wejdź w interakcję ze społtecznością.
  • Spraw by Twoja firma została dostrzeżona.
  • Zdobądź więcej środków niż minimalny zaplanowany poziom!
crowdfunding 4
Zakończenie kampanii
  • Pozostań w bieżącym kontakcie z inwestorami.
  • Zaangażuj inwestorów jako ambasadorów marki.
  • Skorzystaj ze społeczności dla rozwoju Twojej firmy.

Najczęstsze pytania przedsiębiorców

Jakie są korzyści finansowania realizowanego na platformie CONDA?

Dzięki kampanii udziałowego finansowania społecznościowego na platformie CONDA otrzymasz od wielu małych inwestorów kapitał wysokiego ryzyka, który może Ci umożliwić zarówno rozwój Twojego przedsiębiorstwa, jak i dalsze finansowanie (np. kredyt bankowy, pomoc publiczną). Oprócz tego masz jeszcze szereg innych korzyści:

Udziałowe finansowanie społecznościowe jako narzędzie marketingowe
Oprócz pozyskania kapitału możesz wykorzystać kampanię udziałowego finansowania społecznościowego również jako niezwykle efektywny instrument marketingowy. Dzięki kampanii masz przykładowo możliwość zwiększenia zasięgu oddziaływania, przez co kierujesz uwagę na swój projekt. Na Twoje życzenie możemy Cię oczywiście wesprzeć za pomocą celowych przedsięwzięć komunikacyjnych (informacje w prasie, udział w imprezach, kampanie w mediach społecznościowych itp.). W ten sposób znacząco zwiększysz rozpoznawalność Twojego przedsiębiorstwa, oraz oczywiście Twojego Produktu.

Informacja zwrotna od społeczności
Masz szansę nawiązać bezpośredni kontakt ze społecznością CONDA, zyskać cenną informację zwrotną oraz wejść w interakcję z Twoimi potencjalnymi klientami.

Inwestorzy to więcej niż klienci
Kolejny istotny punkt, przemawiający za przeprowadzeniem kampanii udziałowego finansowania społecznościowego, polega na tym, że z każdym kolejnym inwestorem zdobywasz nie tylko dodatkowy kapitał ale także lojalnego klienta i – w idealnym przypadku – nawet ambasadora marki Twojego przedsiębiorstwa. Ponieważ oczywiście w interesie każdego pojedynczego inwestora jest to, żeby Twoje przedsiębiorstwo odnosiło ogromne sukcesy.

Wszystko zależy od właściwych kontaktów
Oczywiście skorzystasz także z szerokiej sieci kontaktów CONDA, do której należą: nasi partnerzy, nasi mentorzy oraz nasz Advisory Board. Jak sam dobrze wiesz, właściwe kontakty przynoszą zdecydowaną przewagę rynkową i mogą istotnie przyczynić się do sukcesu Twojego przedsiębiorstwa. Również w tych kwestiach chcielibyśmy wesprzeć Cię jak najlepiej, dzieląc się z Tobą zarówno naszym know-how, jak i wieloletnimi doświadczeniami branżowymi.

Przejrzyste koszty
Oferujemy Ci zróżnicowane pakiety usług, żebyś zapłacił tylko za te usługi, których rzeczywiście potrzebujesz. W sposób przejrzysty i na zasadach fair.

Jakie warunki muszę spełniać, żeby zlecić kampanię w firmie CONDA?

Żeby Twoje przedsiębiorstwo wzięło udział w projekcie CONDA musi ono być zorientowane na osiąganie zysków, a ponadto powinno wykazywać łatwy do zakomunikowania charakter innowacyjny. Czy Twoje przedsięwzięcie nadaje się do przeprowadzenia naszej kampanii dowiesz się, udzielając odpowiedzi twierdzących na poniższe pytania:

  • Czy mam ciekawy produkt lub innowację, których zalety potrafię komunikować w łatwo zrozumiały sposób?
  • Czy mój model biznesowy jest ekonomicznie atrakcyjny, także dla inwestorów?
  • Czy sprawdziłem wykonalność wejścia na rynek (proof of concept)?
  • Czy moje potrzeby w zakresie finansowania przekraczają 50.000 euro?
  • Czy dysponuję zmotywowanym zespołem i zasobami wystarczającymi do realizacji kampanii udziałowego finansowania społecznościowego?

Założenie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością (lub innej spółki kapitałowej) – o ile takowa jeszcze nie istnieje – może nastąpić w trakcie planowania Twojej kampanii udziałowego finansowania społecznościowego, jednak ten proces musi zakończyć się najpóźniej z początkiem subskrypcji na naszej platformie.

Żeby finansować swój projekt, potrzebujesz ponadto biznesplanu i planu finansowego. Oba dokumenty możesz pobrać na końcu formularza. Wszelkie dalsze informacje i materiały (np. film o działalności przedsiębiorstwa, zdjęcia), które są ważne dla inwestorów, można wyprodukować w trakcie planowania kampanii. Oczywiście możemy Ci w tym pomóc.

Z jakimi kosztami muszę się liczyć?

U nas płacisz wyłącznie za te usługi, z których rzeczywiście chcesz skorzystać. Dlatego, oferujemy Ci 3 zróżnicowane pakiety usług, z których możesz wybrać ten, który najlepiej uzupełni Twoje własne zasoby. Oczywiście z chęcią doradzimy Ci wybór najodpowiedniejszego pakietu.

Po kampanii konieczny jest pewien nakład prac administracyjnych (związany przede wszystkim z komunikacją z inwestorami), który w dużej mierze przejmujemy my i rozliczamy ryczałtowo.

Downloads

Załaduj sobie już teraz naszą broszurę dla przedsiębiorców. Znajdziesz w niej wszelkie szczegóły na temat kampanii udziałowego finansowania społecznościowego CONDA, jak również nasze pakiety usług.

pobierz broszurę

 

Po złożeniu przez Ciebie projektu pragniemy go szybko i skutecznie rozpatrzyć. Do tego potrzebujemy kompletnie wypełniony dokument Executive Summary, który, między innymi, przedkładamy naszemu Advisory Board. Twoje informacje traktujemy oczywiście w sposób ściśle poufny i nie udostępniamy ich osobom trzecim.

pobierz executive summary

Masz jeszcze jakieś pytania? Może znajdziesz odpowiedzi – szybko i prosto – w zakładce POMOC.

Bądź na bieżąco!

Zapisz się do newslettera i nie przegap ważnych informacji o crowdinvestingu i nowych projektach na CONDA!
Error

Tak mówią o nas przedsiębiorcy

crowdfunding loichtl georg
Finansowanie na platformie CONDA przyniosło mi istotne korzyści w porównaniu z klasycznymi metodami finansowania, a dodatkowo, przyniosło mojemu przedsiębiorstwu konieczny rozgłos medialny.
Georg Loichtl
Założyciel i prezes firmy BURGERMASTA
crowdfunding steininger theresa
Za sprawą firmy CONDA nasz Wohnwagon tak naprawdę ruszył z miejsca. I jesteśmy bardzo wdzięczni za liczne kontakty, które powstały w trakcie trwania naszej kampanii crowdinvestingowej.
Prezes firmy Wohnwagon
Theresa Steininger
crowdfunding keyerlingk
Dzięki kampanii udziałowego finansowania społecznościowego udało nam się nie tylko zebrać potrzebny kapitał, lecz również zbudować cenną bazę klientów.
Konstantin Keyserlingk
Założyciel i prezes firmy Munich Distillers
crowdfunding horvath michael
W firmie CONDA mieliśmy poczucie, że za sprawą profesjonalnej obsługi i osobistego zaangażowania stale jesteśmy w dobrych rękach – przed, w trakcie i po kampanii.
Michael Horvath
Finance und Business Development, all i need